• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Προσωπικό

ΔΙΔΑΧΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Στελέχωση και επιμόρφωση προσωπικού

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2016-17, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού εργοδοτεί στο σχολείο το ακόλουθο διοικητικό, εκπαιδευτικό και θεραπευτικό προσωπικό:  

Διευθύντρια

Χρυστούλλα Χρυσηλίου

Ειδικοί Εκπαιδευτικοί

 

Ειδικών Μαθησιακών Νοητικών Λειτουργικών και Προσαρμοστικών Δυσκολιών

Μαρία Κούτσιου (Β.Δ)

Παναγιώτα Κυριάκου

Έλλη Μεγαλέμου

Κωνσταντία Σταυρή

Ανδρέας Κολιανδρής

Κυριάκος Παναγιώτου

Χάρης Μιχαήλ

Μαίρη Χατζηκουμή Νικολάου

Ειδικής Γυμναστικής

Δέσπω Μοτίτου

Θεμιστοκλής Βελουδάκης

Εργοθεραπείας

Γιώργος Αντωνιάδης

Μαρία Κατσιάρη

Αιμιλία Γαβριηλίδου 

Λογοθεραπείας

Καρολίνα Σιοπαχά

Ελένη Ρωτή

Φυσιοθεραπείας

Γεωργία Μιχαήλ

Ειρήνη Μαυρομάτη Βαττή

Παυλίνα Μενοίκου

Μουσικοθεραπείας

Δέσποινα Πιτσιλλή

Ξυλουργικής/Επιπλοποιίας

Αντρέας Πάλου

Εκπαιδευτική Ψυχολόγος (τοποθετημένη από την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας)

Μαρία Πέτρου (Τετάρτη) (Παρασκευή ανά δεκαπενθήμερο)

 

Καθαρίστρια/Φροντίστρια σχολείου: Κυριακή Παπαπέτρου

 

Παράλληλα ο Σύνδεσμος Γονέων του σχολείου εργοδοτεί το ακόλουθο βοηθητικό, γραμματειακό και άλλο προσωπικό του σχολείου

Σχολικοί βοηθοί/ συνοδοί

Γιώτα Συμεωνίδου

Δώρα Στυλιανού

Ιωάννα Λαζαρή

Ιωάννα Χ΄΄Κωνσταντή

Κούλα Σαμάρα

Λούση Κόκκινου

Νίνα Πιττιρή

Παυλίνα Αλεξάνδρου

Δήμητρα Παπαπαύλου

Μαρία Λουκά

Χρυστάλλα Λεωνίδου

Ελισάβετ Παττίχη

Γραμματέας

Αντωνία Σωτηρίου

Μαγείρισσα

Αναστασία Κυριάκου

Συντηρητής

Χρίστος Κυριάκου

Καθαρίστρια απογεύματος

Μαρίνα Αυξέντη

Συνεργασία του προσωπικού

Γενικά στο σχολείο επικρατεί ένα πολύ καλό και ευχάριστο κλίμα. Το εκπαιδευτικό και θεραπευτικό προσωπικό συνεργάζεται στενά και συντονίζεται με στόχο την υλοποίηση του Ατομικού Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΑΠΕ) του κάθε παιδιού. Η συνεργασία αυτή επεκτείνεται και με τη διεύθυνση και το βοηθητικό και άλλο προσωπικό.

Τα διάφορα θέματα που προκύπτουν αντιμετωπίζονται συλλογικά και με απώτερο στόχο το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για τα παιδιά και γενικότερα για το σχολείο.

Η εκπαιδευτική ψυχολόγος του σχολείου συνεργάζεται και στηρίζει τόσο το προσωπικό στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά όσο και τα ίδια τα παιδιά.

Όλο το προσωπικό του σχολείου συμμετέχει στη διοργάνωση και εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς καθορίζονται οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των διαφόρων προγραμμάτων που εφαρμόζονται στο σχολείο, καθώς επίσης και οι γενικότερες υπευθυνότητες του προσωπικού. 

Ανάπτυξη - επιμόρφωση του προσωπικού

Η ανάπτυξη-επιμόρφωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού) γίνεται κυρίως μέσα από: