• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Φοίτηση Παιδιών

 Εγγραφή ενός παιδιού στο σχολείο

Στο σχολείο φοιτούν παιδιά που παρουσιάζουν νοητικά, κινητικά, συναισθηματικά ή/και ελαφρά αισθητηριακά προβλήματα.  Με βάση τους Περί Αγωγής και Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Νόμους του 1999 έως 2001, ένα παιδί δικαιούται να εγγραφεί για φοίτηση στο σχολείο από την ηλικία των τριών (3) ετών έως την ηλικία των δεκαοκτώ (18) ετών. Μετά από αίτημα των γονέων και έγκριση της αρμόδιας Επαρχιακής Επιτροπής Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η φοίτηση ενός παιδιού στο σχολείο μπορεί να παραταθεί, ανά έτος, μέχρι τη συμπλήρωση της ηλικίας των είκοσι ενός (21) ετών.

Προκειμένου να εγγραφεί ένα παιδί στο σχολείο, με βάση τη σχετική νομοθεσία, τηρείται η ακόλουθη διαδικασία:

Παιδιά που φοιτούν κατά τη φετινή σχολική χρονιά 

Στο Μητρώο του σχολείου κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2016-2017, είναι εγγεγραμμένα σαράντα οκτώ (48) παιδιά, τριάντα πέντε (35) αγόρια και  δεκατρία (13) κορίτσια. Τα παιδιά φοιτούν καθημερινά στο σχολείο και είναι χωρισμένα σε οκτώ (8) ομάδες. Τα παιδιά αυτά είναι ηλικίας τριών (3) με είκοσι ενός (21) ετών. Βασικό πρόβλημά τους είναι η εγκεφαλική παράλυση ή/και νοητική υστέρηση (μέτρια ή σοβαρή), η οποία είναι αποτέλεσμα είτε κάποιας γενετικής διαταραχής ή ανεπάρκειας είτε κάποιας επίκτητης προγεννητικής, περιγεννητικής ή μεταγεννητικής ανωμαλίας. Μερικά από αυτά τα παιδιά παρουσιάζουν επιπρόσθετα συναισθηματικά, κινητικά ή/και ελαφρά αισθητηριακά προβλήματα.

Διαχωρισμός σε ομάδες: Βασική αρχή που τηρείται στο διαχωρισμό των παιδιών στις οκτώ ομάδες είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και οι ικανότητες που διαθέτουν. Στόχος η δημιουργία ομάδων στις οποίες οι μαθητές να έχουν, όσο το δυνατό, ίσες ικανότητες και παρόμοιου βαθμού δυσκολίες-προβλήματα. Για κάθε ομάδα υπάρχει υπεύθυνος ειδικός εκπαιδευτικός και από μια μέχρι τρεις σχολικοί βοηθοί/συνοδοί.

Αριθμός μαθητών στο σχολείο τα τελευταία δεκατρία (13) χρόνια (2002-2015)

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΑΓΟΡΙΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ

2002-2003

10

5

15

2003-2004

10

7

17

2004-2005

10

7

17

2005-2006

12

8

20

2006-2007

19

8

27

2007-2008

19

8

27

2008-2009

30

10

40

2009-2010

25

11

36

2010-2011

29

10

39

2011-2012 33 9 42

2012-2013

32 9 41
2013-2014 32 9 41
2014-2015 32 10 42
2015-2016 32 11 43
2016-2017 35 13 48